Zarejestruj

jaka dotacja dla mnie :-(

Dotacje z UE (Unii Europejskiej) dla polskich firm. Jak pozyskać wsparcie z Funduszy Unijnych?
Jakie warunki trzeba spełniać by otrzymać dofinansowanie z programów unijnych. Zadaj pytanie, a szybko otrzymasz odpowiedź.

jaka dotacja dla mnie :-(

Postprzez moncie » Wt paź 07, 2014 7:54 am

Witam. Od 3 lat jestem płatnikiem KRUS. Mój zawód kosmetolog, w związku z czym chciałabym pozyskać dotacje na otworzenie własnej działalności gospodarczej, a konkretnie na otwarcie gabinetu kosmetycznego. Hmmm z tego co wyczytałam mogłabym kwalifikować się na projekt "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej" z tym, że mieszkam w mieście powyżej 5 tys. mieszkańców, a okazuje się iż warunkiem jest, aby być z ,,gminy miejskiej, z wyłączeniem miejscowości liczących powyżej 5 tys. mieszkańców" no i?, a ja kur... specjalnie kupiłam 1 ha przeliczeniowy pola, żeby otworzyć działalność w KRUS!!! (nie ZUS!), czyli powiedzmy, że jestem bezrobotnym rolnikiem mieszkającym w 10 tys. miasteczku i chcącym prowadzić własny biznes, ale żadna dotacja mi nie przysługuje?
Proszę wiedzących coś na temat o poradę :?

Doradca reklama

Podpowiadam

Re: jaka dotacja dla mnie :-(

Postprzez Magdalena » Wt sie 25, 2015 7:57 am

Witaj jeśli chodzi o Dotacje to polecam Ci dotacje.expotrgroup.pl może uda CI się znależć coś dla siebie. Naprawdę warto skorzystać. Powodzenia.

Postprzez dallan » N sty 31, 2016 11:39 pm

Korzystnym rozwiązaniem mogą być modele biznesowe związane z internacjonalizacją MŚP, które między innymi oferuje firma http://www.internacjonalizacja.eu/ z której to właśnie nasza firma korzystała.

Postprzez zigzag » Śr lut 24, 2016 5:51 pm