Zarejestruj

Prowadzę biuro obsługi klienta, potrzebuję rady

Ogólne forum firmowe o wszelkich sprawach związanych z prowadzeniem i funkcjonowaniem firmy. Miejsce wymiany opinii i doświadczeń o biznesie, gospodarce, finansach, polityce.
Posty: 1
Dołączył(a): Śr mar 25, 2015 2:45 pm

Prowadzę biuro obsługi klienta, potrzebuję rady

Postprzez KatarzynaNowak » Śr mar 25, 2015 2:48 pm

Potrzebuję porady i liczę na Waszą pomoc. W jaki sposób sprawdzacie wiedzę i umiejętności konsultantów? Prowadzę coachingi, raz na kwartał przygotowuję szkolenie dla pracowników, dodatkowo przeprowadzam testy kompetencyjne za pośrednictwem supportio.pl. Czy macie jeszcze jakieś sprawdzone sposoby podwyższania jakości obsługi klienta? Pozdrawiam

Doradca reklama
 
Posty: 344
Dołączył(a): Cz lip 05, 2007 9:29 am

Podpowiadam

Posty: 10
Dołączył(a): Śr kwi 01, 2015 10:59 am

Re: Prowadzę biuro obsługi klienta, potrzebuję rady

Postprzez marion » Cz kwi 02, 2015 10:09 am

polecam ciekawą stronę, gdzie można znaleźć kompetentnych pracowników jak również dodać ogłoszenie oferty pracy :) prócz tego są tez testy kompetencyjne dla pracowników
rekrutacyjnarewolucja.pl

Powrót do Ogólne forum firmowe



 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość