Zarejestruj

Rachunkowość w firmie - prowadzić samodzielnie czy zlecić?

Ogólne forum firmowe o wszelkich sprawach związanych z prowadzeniem i funkcjonowaniem firmy. Miejsce wymiany opinii i doświadczeń o biznesie, gospodarce, finansach, polityce.

Rachunkowość w firmie - prowadzić samodzielnie czy zlecić?

Postprzez panamczyk » Cz cze 05, 2014 10:05 am

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

Ciesze się, że znalazłem to miejsce, bo pewnie pomoże mi w niejednej kwestii. Jestem niewielkim przedsiębiorcą i działam na terenie powiatu Łódź, moja firma ma charakter usługowy.

Możecie mi doradzić, czy warto wynająć biuro rachunkowe? Dodam że nie znam się zupełnie na tych wszystkich regonach, nipach, vatach bo dopiero zaczynam swoją działalność. Możecie również przy okazji polecić jakieś biuro z Łodzi lub okolic?

Pozdrawiam :)

Doradca reklama

Podpowiadam

Re: Rachunkowość w firmie - prowadzić samodzielnie czy zleci

Postprzez broskev » Cz cze 12, 2014 7:21 am

jeżeli masz niewielka firmę to lepiej zainwestować w biuro rachunkowe. Koszt nie będzie wielki, a lepiej zaudytować to na kogoś kto się na tym zna.

Postprzez Jobs » Śr lip 16, 2014 7:51 am

jeżeli się człowiek na tym nie zna to zdecydowanie lepiej, albo zatrudnić do firmy księgową, albo w ogóle zlecić to firmie zewnętrznej.

Postprzez kleopatra » Wt lip 22, 2014 11:04 am

lepiej zlecić firmie zewnętrznej, ktora się na tym zna - zdecydowanie lepiej. samemu jak się nei ma odpowiedniego przygotowania to tylko męka jest :)

Postprzez nest1345 » Pn lip 28, 2014 6:13 am

zlecić kompleksowo firmie rachunkowej :) chyba, że masz jakieś dojście do doświadczonej księgowej, choć wydaje mi się., że lepiej jest zlecić to na zewnątrz

Postprzez piotr000 » Cz sie 14, 2014 1:04 pm